Аб асацыяцыі
English language | Русский язык
Асацыяцыя кадравікоў – гэта аб'яднанне актыўных не абыякавых людзей для вырашэння актуальных пытанняў развіцця тэхналогій кіравання персаналам. Пошук, распрацоўка і трансляцыя для членаў Асацыяцыі эфектыўных тэхналогій заснаваных на айчынным і замежным вопыце.
Зарэгістравана 1 ліпеня 2009 г.
«HR – гучыць горда і дорага. Мы жадаем, каб дадзеную прафесію паважалі, разумелі яе неабходнасць, складанасць, глыбіню і шматграннасць і як следства адэкватна ацэньвалі сапраўдных HR – прафесіяналаў »
Старшыня Асацыяцыі Вадзім Сарока.
Мэта: зрабіць прафесію спецыяліста па кіраванню персаналам не толькі прывабнай і моднай, але і паважанай у грамадстве.
Задачы:
- Фарміраванне супольнасці прафесіяналаў і проста зацікаўленых асоб, якія працуюць у сферы працоўных адносін і кіравання персаналам (чалавечых рэсурсаў) (якія займаюцца аказаннем паслуг, даследаваннямі, навучаннем і павышэннем кваліфікацыі, распаўсюджваннем інфармацыі ў галіне кіравання персаналам);
- Садзейнічанне ў фарміраванні цывілізаванага і эфектыўнага рынку працы;
- Садзейнічанне станаўленню сістэмы прафесійных стандартаў працы HR спецыялістаў і спецыялістаў галіне кадравага кансалтынгу, заснаванай на міжнародным вопыце;
- Распаўсюджванне перадавых кадравых тэхналогій на рынку працы і ў арганізацыях;
- Арганізацыя і падтрыманне умоў для адкрытага прафесійнага дыялогу ў мэтах садзейнічання стварэнню спрыяльнага клімату ў гэтай галіне, фарміраванню развітой прававой культуры, забеспячэнню ўзгаднення інтарэсаў дзяржавы, бізнесу і працы;
- Наладжванне сувязяў паміж распрацоўшчыкамі заканадаўчых і нарматыўных актаў у сферы адносін, наймальнікамі і найманымі працаўнікамі і іншымі агентамі кадравага рынку.
Праўленне Асацыяцыі плануе ажыццяўляць наступную дзейнасць:
- Садзейнічанне фарміраванню эфектыўных сістэм кадравага менеджменту і кіравання чалавечымі рэсурсамі, распаўсюджванню перадавых кадравых тэхналогій на рынку працы і арганізацыях;
- Садзейнічаць кар'ернаму і прафесійнаму росту індывідуальных членаў Асацыяцыі;
- Вывучэнне, абагульненне і распаўсюджванне перадавога айчыннага і замежнага вопыту ў галіне кіравання персаналам;
- Удзел у правядзенні даследаванняў у галіне кадравага менеджменту і розных аспектаў рынку працы;
- Арганізацыя і правядзенне канферэнцый, круглых слоў, навукова-практычных семінараў, выстаў, конкурсаў, тэлепраграм і іншых мерапрыемстваў у рамках сваіх мэтаў дзейнасці;
- Арганізацыя і правядзенне незалежнай грамадскай і навукова-практычнай экспертызы і ацэнкі якасці паслуг суб'ектаў рынку кадравага менаджменту;
- Выдача экспертных заключэнняў па канкрэтных праблемах кадравага менеджменту ў рамках статутных мэтаў;
- Садзейнічанне грамадскаму абмеркаванню змяненняў у заканадаўстве ў сферы працоўных адносін і кіравання персаналам, якія спрыяюць яго развіццю і аптымізацыі;
- Удзел у выданні вучэбна-метадычнай, даведачнай і іншай літаратуры па пытаннях працоўных адносін і сферы дзейнасці Асацыяцыі, распаўсюджванне інфармацыі, прадастаўленне тлумачэнняў у галіне працоўнага права строга ў рамках статутных мэтаў;
- Забеспячэнне Членаў Асацыяцыі вучэбнай літаратурай і метадычнымі распрацоўкамі, інфармацыйнымі і нарматыўнымі матэрыяламі па пытаннях сферы дзейнасці Асацыяцыі;
- Садзейнічанне развіццю і павышэнню прафесійнага прэстыжу прафесіі;
- Садзейнічанне прыняцця Кодэкса этыкі спецыялістамі па кадрах і кіраванні персаналам.
Членства ў Асацыяцыі
Членам Асацыяцыі можа стаць кампанія (юрыдычная асоба) любой сферы бізнесу, пры ўмове, што ў ёй ёсць спецыяліст, які займаецца рознымі аспектамі кіравання персаналам (і / або арганізацыя плануе арганізаваць дадзеную службу), раздзяляючая мэты Асацыяцыі і зацікаўленая ў супрацоўніцтве.
Таксама мы запрашаем арганізацыі, якія займаюцца даследаваннямі і распрацоўкамі новых тэхналогій кіравання, навучаннем, кампаніі, якія прадстаўляюць паслугі ў галіне HR, а так жа спецыялізаваныя выданні.
- Членства ў Асацыяцыі з'яўляецца добраахвотным.
- Членства ў Асацыяцыі не накладвае на яго членаў ніякіх абмежаванняў у іх асноўнай і іншай дзейнасці.
- У Асацыяцыі прадугледжваецца сяброўства юрыдычных асоб .
У Асацыяцыі прадугледжваецца два віды членства:
Сапраўдныя Члены і Асацыіраваныя Члены. Сапраўднымі Членамі Асацыяцыі могуць быць прадпрыемствы і арганізацыі, якія прызнаюць яго Статут і ўдзельнічаюць у рэалізацыі мэтаў і задач Асацыяцыі. Якія выконваюць свае абавязкі перад Асацыяцыяй, якія аказваюць яму добраахвотную навукова-метадычную, матэрыяльную, арганізацыйную і іншую неабходную дапамогу, садзейнічанне ў рэалізацыі яе статутных мэтаў і задач, якія выплачваюць ўступны, членскія і мэтавыя ўзносы.
Асацыяванымі чальцамі Асацыяцыі могуць стаць прадпрыемствы і арганізацыі, якія па роду сваёй дзейнасці звязаны з дзейнасцю Асацыяцыі, зацікаўлены ў яе развіцці і здольныя аказаць садзейнічанне ў рэалізацыі мэтаў і задач Асацыяцыі.
Працэдура ўступлення
Прыём у Сапраўдныя Члены Асацыяцыі вырабляецца на падставе пісьмовай заявы прэтэндэнта.
Для гэтага трэба звязацца з прадстаўніком Асацыяцыі па тэл.: 290 92 08 ці e-mail: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра., паштовым адрасам 220034 г. Мінск, вул. ЗМ. Бядулі 13 оф.103.
Пытанне аб прыняцці новага члена ў Асацыяцыю разглядаецца Праўленнем Асацыяцыі ў двух тыднёвы тэрмін. Пры неабходнасці на пасяджэнні Праўлення Асацыяцыі прысутнічае прадстаўнік арганізацыі – кандыдата.
Членства ў Асацыяцыі пацвярджаецца сертыфікатам члена Асацыяцыі
* Разам з тым, што членам асацыяцыі можа стаць толькі юрыдычная асоба, гэта не азначае, што фізічная асоба (спецыяліст, якой-небудзь арганізацыі, якая не з’яўляецца членам Асацыяцыі) не можа прымаць актыўны ўдзел у грамадскім жыцці Асацыяцыі.
Асацыяцыя спецыяльна прадугледжвае некалькі формаў ўзаемавыгаднага супрацоўніцтва з актыўнымі і зацікаўленымі прафесіяналамі ў галіне кіравання персаналам арганізацый, якая не з’яўляецца членамі Асацыяцыі.
Мы шукаем новыя шляхі эфектыўных рашэнняў разам, на карысць ўсіх членаў нашай Асацыяцыі.